Nakon porođaja teško je odrediti koje su vrste vežbi dobre za vas, a koje nisu. U suštini to zavisi od same vrste porođaja ( prirodni porođaj ili carski rez). Ako nemate nikakve poteškoće i ukoliko Vam Vaš doktor to odobri možete krenuti sa laganim vežbama. Važno je da ne žurite!

Ako ste imali neku vrstu komplikacija ili ako se psihički ne osećate najbolje dobro bi bilo da nađete treninge koji su namenjeni porodiljama.

Ukoliko ste bili aktivni tokom trudnoće i imate samopouzdanje da se vratite treninzima pokušajte sa neko od ovih aktivnosti:

  1. Brza šetnja ili trčanje u prirodi

Počnite polako i postepeno povećavajte tempo. Šetnja je odlična jer ne iziskuje dodatno slobodno vreme. Odlazak iz kuće za većinu će žena značiti dobro raspoloženje, kretanje i socijalizaciju. Čak ni loši vremenski uslovi ne trebaju biti razlog neodlaska u prirodu.

  1. Joga

Joga je divan način da se ponovo povežete sa Vašim telom. Ona je takođe i zdrav trening uma i pruža mogućnost da u tihom okruženju pronađete unutrašnji mir.S obzirom na to da se tokom joge uči pravilno disanje i držanje, brojne su koristi od ovih vežbi. Joga poboljšava cirkulaciju, smanjuje napetost i neraspoloženje, smanjuje oticanje nogu, poboljšava probavu, povećava energiju i izdržljivost.

  1. Vežbe u teretani

Samo ukoliko Vam Vaš doktor dozvoli možete vežbati u teretani. Preporučuju se kardio vežbe i vežbe snage. Svakako bi bilo dobro da se konsultujete se sa trenerom u teretani oko inteziteta ovih vežbi.

  1. Pilates

Pilates nije suviše naporan, odličan je za relaksaciju, jer ravnomerno angažuje sve delove tela. Ove vežbe su idealne za održavanje dobre forme. Pilates je kao i joga odličan način da se ponovo povežete sa vašim telom. I kod ove vrste vežbi je bitno da se ne forsirate previše.